czwartek, 1 stycznia 2015

Happy New Year !


Z okazji dopiero co powitanego przez nas nowego roku 2015, pragnę złożyć wszystkim moim  czytelnikom serdeczne życzenia. Pogodnych, zdrowych i radosnych dni. Dużo zdrowia, miłości oraz sukcesów na każdej drodze życia. Aby ten rok był dla Was jeszcze lepszy niż ubiegły.


Mam nadzieję, że wczorajszą, sylwestrową noc również spędziliście fantastycznie, a co najważniejsze, w gronie osób, z którymi pragnęliście go spędzić.



A co do mnie i bloga mam oczywiście pewne postanowienia noworoczne. :)

1.Pewnie zauważyliście, że od dłuższego czasu nie pojawił się żaden post. :( Dlatego jako pierwsze postanawiam sobie, że będę częściej dodawać posty. (oczywiście w miarę możliwości, gdyż w tym roku poszłam do liceum = mnóstwo nauki + mało czasu)
2.Mam zamiar rozszerzyć nieco temat mojego bloga. Pisać nie tylko o Michaelu. Nie wiem co z tego wyjdzie, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. ;) Zobaczymy.


with L.O.V.E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz